Răspunsuri

2014-03-22T20:28:47+02:00
1 ron-1leu
dar 0 ron.. nu stiu
stiu dar cum pot sal convig pe tata sami ia un caine eu stau la partie
Pai...Ia un catelus mic de casa care nu lasa blana si spune-i ca e gratis (gen ,,cum am putea rata ocazia?!)
aa ms
Draga Gicaa, am muscat-o si eu cu "cateii gratis" de pe site-uri, ei defapt costa mai mult, preturile sunt puse doar pentru a atrage clientii, cand vei dori informatii, si-i vei suna proprietarul iti va spune pretul adevarat... E un fel de joc comercial :) ... La intrebarea despre 0 ron ai avut raspunsuri, dar eu ma gandeam sa te ajut defapt, cu ce era imp. :) ... Merita totusi sa sune si sa se informeze despre pretul catelului, si eu mi-am luat un catel de pe net, succes!
ms dar era cu unu care zicea cara pleaca stapanul si nu vrea bani deloc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T20:29:16+02:00
Pai...Esti roman ar trebui sa stii ^-^ 0 ron=o lei= nimic....1 RON= 1 Leu :D Sunt valute romanesti, si inseamna acelasi lucru