Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T19:58:27+02:00
Formata din asia si europa. 
 Asia:Israel, Liban, Siria, Iordania, Bahrein,Qatar,Emiratele Arabe Unite, Armenia,Azerbaidjan,Kuwait,Nepal,Bhutun,Laos,Cmpogia, Georgia.
Europa:ANDORRA,MONACO,BELGIA,OLANDA,GERMANIA,CEHIA,AUSTRIA,SLVENIA,BOSNIA HERTOGOVANA,SERBIA SI MUNTENEGRU,LBANIA, BULGARIA,ROMANIA,GRECIA,ITALIA,CROATIA,MACEDONIA,BELARUS,LITUANIA,LETONIA,ESTONIA,LICHENSTEIN,UNGARIA,POLONIA,DANEMARCA,CIPRU,MALTA,LUXEMBURG,SLOVACIA,REGATUL UNIT AL MARII BRITANII SI IRLANDEI DE NORXD,REPUBLICA MOLDOVA
mie imi trebuie absolut toate
Comentariul a fost şters
2014-03-22T19:59:38+02:00
E formata din continentele Europa si Asia

Afganistan -
Arabia Saudită -
Armenia -
Azerbaidjan -
Bahrain
Bangladesh
Bhutan
LA Asia
Coreea de Nord -
Coreea de Sud -
Emiratele Arabe Unite
Georgia
India
Iordania
Iran -
Irak
Japonia
Kazahstan -
Kuweit -y
Kârgâzstan -
Coreea de Nord -
Coreea de Sud -
Emiratele Arabe Unite
Georgia
India
Iordania
Iran -
Irak
Japonia
Kazahstan -
Kuweit -y
Kârgâzstan -
Coreea de Nord -
Coreea de Sud -
Emiratele Arabe Unite
Georgia
India
Iordania
Iran -
Irak
Japonia
Kazahstan -
Kuweit -y
Kârgâzstan -