Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T19:57:47+02:00
Da, energia mecanica dispare, pentru ca piatra, odata cazuta pe sol nu se mai misca.
1 5 1
2014-03-22T19:58:09+02:00
Da de oare ce nu mai este in miscare
Energia unui sistem nu poate sa dispara. Se transforma in alt tip de energie sau in lucru mecani!
la caderea pietrei pe pamant , energia se transforma in lucru mecanic facand o mica gropita sau se sparge puatra!
o parte din energie se transforma in caldura
Da, deorece ea nu se mai misca.