Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T19:07:38+02:00
Alături de familie, prietenii sunt unele dintre cele mai importante persoane din viaţa noastră. Fără aceştia, lumea ar fi mult mai rece, practic oamenii ar fi unii pentru ceilalţi doar nişte străini. Prietenia este fundamentul care leagă două persoane care se consideră prieteni. Ea se naşte dintr-un sentiment de simpatie, de respect şi de stimă, faţă de o altă persoană, iar aceasta se desăvârşeşte în momentul în care la mijloc există un ataşament reciproc între cele două persoane. Prietenia fără aceste sentimente nu poate exista.
8 3 8
2014-03-22T19:19:47+02:00
De la proverbul "Prietenul la nevoie se cunoaste" poti scrie o compunere in care sa spui ca ti s-a intamplat ceva si un prieten te-a ajutat. Dar sa descrii amanuntit situatia, adica ce ai patit, cum te-a ajutat el/ea. Sper ca te-am ajutat!