Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T17:58:39+02:00
O idee.. cauta momente din viata in care sa pui in discutie aspectele acestea cu frecarea: Franarea masinilor (cu fara F de frecare ce sa r fi intamplat), alunecarea avalanselor la munte (cu/fara F frecare), aprins focul in padure fara chibrite (cu/fara F frecare), deplasarea vapoarelor pe apa (cu/fara F frecare), a delfinilor, a pasarilor  etc.
exemple stiu multe.. dar cum ii pot adauga umor unui eseu pe tema asta?
Multumesc!
2014-03-22T18:08:17+02:00
Franarea masinilor (cu fara F de frecare ce sa r fi intamplat), alunecarea avalanselor la munte (cu/fara F frecare), aprins focul in padure fara chibrite (cu/fara F frecare), deplasarea vapoarelor pe apa (cu/fara F frecare), a delfinilor, a pasarilor  etc.