Masa Pamantului este de 5,977 · 10 la puterea 24 kg, iar masa Lunii este de 7,347 · 10 la puterea 22 kg.
De cate ori este mai mare masa pamantului decat masa Lunii si cu cat este mai mare masa Pamantului decat masa Lunii.

2

Răspunsuri

2014-01-14T23:33:52+02:00
Rspuns=de 7 ori mai mare 
Fara rezolvare completa si indicatii? Nu inteleg de ce nu dati raspunsuri complete... Poate unii oameni poate nu au inteles tot...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-14T23:52:54+02:00
5,977 x 10 la puterea 24 = Masa Pamantului
7,347 x 10 la puterea 22 = Masa Lunii
(5,977 x 10 la puterea 24) : (7,347 x 10 la 22)=
= 5,977 x 10 la puterea 22 : 7,347
= 597,7 : 7,347 =
= 81,35293317 ( raspunsul la intrebarea de cate ori mai mare?)

(5,977 x 10 la 24) - (7,347 x 10 la 22) = 5,90353 x 10 la 24
597700 x 10 la puterea 19 - 7,347 x 10 la puterea 19 = 590353 x 10 la puterea 19
                                                                             = 5,90353 x 10 la puterea 24( raspunsul la intrebarea cu cat mai mare?)

Cu placere si succes la scoala! :*                                                  

4 3 4