cateta la PATRAT +CATETA LA PATRAT= IPOTENUZA LA PATRAT
Nu exista manual ge geometrie de clasa a VII-sa in care sa nu gasesti teorema lui Pitagora. E greu sa te uiti acolo? Ai si multe exemple, cum se scrie, cum se foloseste...

Răspunsuri

2014-03-22T17:12:51+02:00


patratul ipotenuzei este egal cu suma patratelor catetelor.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T17:13:17+02:00
Intr-un triunghi dreptunghic ipotenuza la patrat este egala cu suma patratelor catetelor
Intr-un triunghi dreptunghic patratul lungimii ipotenuzei este egal cu suma patratelor lungimii catetelor..:)