ramas bun doamna profesoara ,pentru mine ati fost cineva important in viata.m-ati invatat sa trec peste toate obstacolele, m-ati sustinut asa cum ar face orice parinte .Si acum imi pare rau ca ne despartim dar asa este viata trecatoare eu voi merge la liceu apoi la o facultate si imi voi gasi o meserie demna de mine .cu mare drag .........?
anii vor mai trece si sper ca ne vom mai revedea curand

Răspunsuri

2014-03-22T16:36:31+02:00
Scrie despre cum naratorul(tu) nu vei uita niciodata acele momente cand (si scrii niste lucruri emotionale :') si ca iti va lipsi (ce iti place cel mai mult la acea profesoara). Si ca va ramane mereu in sufletul tau/al colegilor tai. Si as scrie o compunere chiar eu daa nu as avea limita de timp -.-
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T17:48:00+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

eram in clasa a patra.

ne apropiam de sfarsitul anului scolar.

facusem banchetul si mai aveam aproximativ 2 saptamani de scoala.

eu impreuna cu colegii mei am organizat o excursie impreuna cu doamna invatatoare.

toti aveam de gand sa ne luam la revedere de la cea de a doua mama a noastra.

totul a iesit perfect inclusiv tortul pe care l-am ornat.

a fost o zi frumoasa pe care nu o voi uita niciodata.


4 3 4