Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T16:04:09+02:00
Titlul poeziei"Lacul" ar putea sugera la prima vedere ar putea sugera un loc de intalnire a celor doi indragostiti.                                                                                                   La o analiza mai atenta a continutului, observam ca , departe de a se inscrie in sfera realitatii imediate ,a cotidianului,versurile sunt o proiectie a dorintei, a visului de iubire al poetului.
sper sa iti fie de folos
da , dar imi trb. de 20 randuri :/
nu ai sps ca trebuie 20 de randuri
mai dezvolta si u
as dezvolta dar nu am idei .
2014-03-22T16:53:17+02:00


poezia lacul constituie aspiartia poetului penru o iubire ideala.

imaginea lacului predomina in peisaj .

poetul isi manifesta dorinta de inplinire a unei dragoste perfecta cu un final fericit.

1 5 1