1.o bara de fier este incalzita.ce marimi fizice,se modifica:masa,lungimea.grosimea,greutatea,sectiunea,volumul,densitatea?
2.cum procedezi pentru a scoate mai usor piulita de pe surub?
3.de ce,prin introducerea pentru scurt timp a gatului unei sticle in apa fierbinte,putem scoate mai usor dopul?

2

Răspunsuri

2014-03-22T15:28:39+02:00
1). Se modifica volumul si densitatea,care sunt invers proportipnale.Volumul creste,densitatea scade.2). Pai,practic,o ungi cu ulei dar avabd in vedere subiectul o incalzesti. 3).Fiindca pentru o perioada gatul sticlei se dilata iar intre dop si peretele de sticla ramane mai mult spatiu.
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T18:58:01+02:00
1)
Prin incalzire se modifica toate marimile de care depinde volumul deoarece acesta se dilata.
Deci se vor modifica toate dimensiunile geometrice:lungimea.grosimea,sectiunea,volumul,densitatea.
Celelalta nu: masa si greutatea
2)
Se incalzeste piulita cu o flacara, se dilata si se desface usor!
3)
La fel ca mai sus,dar de data aceasta se dilata sticla si elibereaza dopul!
12 4 12