Pe terenul de sport sunt mai multi copii.Dintre ei, 3 supra 8 joaca fotbal, 3 supra 5, din rest joaca volei,iar restul se plimba cu rolele. Cati elevi sunt pe teren,daca cu rolele se plimba 8 copii?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T15:24:49+02:00
2014-03-22T15:28:46+02:00
Raspunsul este 20.......x- ((3 pe 8 din x +3 pe 5 din (3 pe 8 din x))=8   amplifici toate fractiile sa.ti dea 40 la numitor.........40x -(15x +9x)=320    40x- 24x=320    16x=320   x=20    
8 3 8