Răspunsuri

2014-03-22T15:05:15+02:00
A).845-253=592. 592:2=296. a=296.b=296+253=549. b).845:5=169. a=169.b=169•4=676
a).845-253=592. 592:2=296.
a=296.b=296+253=549
b).845:5=169.
.b=169•4=676
Păi si eu ce-an scris?! =.='
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T15:11:14+02:00
Notam numerele cu a si b.
a+b=845
a) a= 253+b => 253+b+b=845
                       253+2b=845
                        2b=582 => b=291
a+291=845 => a=554

b) a= \frac{b}{4} =>  \frac{b}{4}  \frac{b}{1} = 845
                                            \frac{5b}{4} = 845
                                            => b =  \frac{845x4}{5}
                                            => b = 676

DE CE ESTE DE DOUA ORI B?
Pai zicea sa calculezi numerele. Si cum sunt 2 subpuncte, trebuie pratic sa calculezi intr-un mod, iar apoi in altul. Putea sa fie prima data a, si si la celalalt a sa il calculez a 2a oara, dar eu am ales pur si simplu sa calculez asa, daca il calculezi pe b in functie de a, iti va da la fel :)