Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T14:58:27+02:00
Notam x - pretul initial al produsului , iar ecuatia va arata asa : 
x- (12:100)x=165 
x-0,12x=165
0,88x=165 => x= 187, 5 ( pretul initial al produsului )
1 5 1
2014-03-22T15:00:44+02:00
165 lei .........12%
x..................100%
 165 * 12  1980 =198 lei 
   100           100
Tu daca reduci cu 12% un produs de aproape 2000 de lei iti da 165? :))) mai uita-te la ce ai calculat
Degeaba ai modificat, tot nu este bine, iar regula de 3 simpla nu se aplica asa cum ai facut tu, nu asa se inmulteste