Andreiavea 4 bancnote a 5 lei,3 bancnotea 10 lei si 2 bancnote a 50 lei.El a cumparat 3 caiete a 2 lei fiecare si 2carti a 6 lei fiecare.Banii ramasi i-a impartit,in mod egal,cu ratele sau.
Cati bani i-au ramas lui Andrei?(Exprimati rezolvarea intr-un singur exercitiu!

AJUTATI-MA VA ROG.....

2

Răspunsuri

2014-03-22T14:43:56+02:00
(4X5+10X2+2x50)- (3X2+2X6):2=66 lei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T14:43:59+02:00
El are initial, daca faci inmultirile si aduni 150 de lei ( 4x50+3x10+2x50 )
3 caiete ( 2 lei fiecare ) + 2 carti ( 6 lei fiecare ) = 6 + 12 = 18 lei
Asadar, 150 - 18 =132 ( banii ramasi lui Andrei )
I-au ramas lui Andrei atat, dar zice ca ii imparte cu fratele sau, acei 132 cat i-au ramas, asa ca 132:2=66 :)
Scria "ratele" si nu mi-am dat seama, tot acelasi lucru, multumesc ca ti-ai dat seama Sandra :**
Deschide bine ochii :))