Răspunsuri

2014-03-22T14:03:18+02:00
Poezia se numeste :Cum smerenie-Florin Caragiu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T14:58:00+02:00
Doamne, nu pot să te mint, 
Tu ştii bine cine sunt.
Tu cu Înaltat-ţi bunătate, 
Pe Pământ mi-ai dat de toate.
Tot ce-mi dai consider Sfânt,
Şi din suflet eu Te cânt.
De Tine, sufletul mi-e plin,
Cu smerenie mă-nchin,
Cu puterea ta Divină,
Poartă-mă doar în Lumină.
1 5 1