Răspunsuri

2014-03-22T14:33:47+02:00
Folositi samponul ,,Flori de primavara",este foarte bun!
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T15:34:32+02:00
De peste sase milenii de istorie scrisa, mierea si-a pastrat renumele de medicament si aliment.Mierea se numeste un lichid dulce, cules din flori sau din alte parti ale plantelor, preparat si depozitat de albine in faguri. Aceasta poate cristaliza, capatand in acest caz o consistenta solida din care poate fi readusa la cea lichida prin incalzire omogena la temperatura de 35-40° C. Incercati Mierea PoliFlo ! Cea mai buna si mai gustoasa.