Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T13:56:02+02:00
Literatura porneste de la realitate dar creeaza lumi imaginare ,mai mult sau mai putin asemanatoare cu lumea reala.In poezie universul imaginar este concentrat si esentializat,astfel incat  intr-un volum redus de cuvinte sunt concentrate numeroase imagini artistice si semnificatii diverse.O astfel de lume apare,se dezvaluie si in poezia "Lacul"scrisa de Mihai Eminescu.Mihai Eminescu face parte dintre cei mai mari clasici romani,alaturi de Ion Luca Caragiale,Ion Creanga si Ioan Slavivi.Tema poeziei "Lacul" scrisa de Mihai Eminescu este iubirea care la romantici era imbinata cu natura pentru ca ei considera ca fericirea este obtinuta doar in natura ,refugiindu-se.(sper sa te ajute)
M-a ajutat , dar cum o formulez ca o opinie ?
Mesajul poeziei "Lacul" de Mihai Eminescu este iubirea care este adesea implinita atunci cand este in natura.Romanticii sunt oameni sensibili si foarte recepetivi in cadrul natural.
2014-03-22T16:56:42+02:00


lacul este o poezie de dragoste...care se petrece intre doi indragostiti.

tabloul naturii anticipeaza astfel emotia poetului in asteptarea nerabdatoare a iubitei.

iubita lui este asadar unica,singura fiinta care l-ar putea face fericit.

lacul este personificat si devine martor la iubirea celor doi tineri.


5 3 5