Răspunsuri

2014-03-22T10:09:35+02:00


primavara este o printesa imbracata in haine multicolore si stralucitoare.

rochia ei este poleita cu aur si cu diamante.

este acea zana care aduce numai bucurie la sosirea acesteia.odata cu sosirea acestui anotimp natura s-a trezit la viata si totul pare vesel.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T10:24:01+02:00
Primăvara este zâna magică  îmbrăcata într-o rochie lungă care este împodobită cu toate florile posibile. Pantofii ei sunt coloraţi în nuanţele curcubeului.Aripile ei sunt sclipitoare şi aproape invizibile. Ea este mereu însoţită de păsările veăduhului, de fluturi şi celelalte gâze. Zâmbetul ei este radiant iar când îl vezi uiţi de toate problemele şi devii vesel. Ea este primăvara.
Am o intrebare nu ştiu din ce motiv insa nu mai pot edita răspunsul.
probabil l-ai mai editat pe parcurs
Poate l-ai mai editat de prea multe ori. Nu stiu :/...
Nu l-am editat delc.
Nu va certati! Nu are rost!!