Alegeti din urmatoarele versuri ale poemului calin (file de poveste ), cuvinte care pot sa aiba sinonime:

''De treci codri de aramã, de departe vezi albind
S-auzi mândra glãsuite a pãdurii de argint.
Acolo, lângã isvoarã, iarba pare de omãt,
Flori albastre tremur ude în vãzduhul tãmâiet ;''

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T09:45:46+02:00


treci=mergi

codri=paduri

de arama=de cupru

departe=mare distanta

vezi=privesti

albind=caruntind

mandra=demna

glasuire=voce

padurii=codrului



2 5 2
2014-03-22T09:46:11+02:00
A trece-a merge
omãt-zapada,nea
vazduh-cer
langa-alaturi
ude-umede