Realizati o discutie dintre un rau si mare , in care sa precizati asemanarile si deosebirile dintre ele

2
-Salutare, draga Mare!/ -Buna ziua,draga Rau!/ -D-le Rau....intre noi doi sunt multe asemanari si deosebiri..../ -Asa este! Sa incepem cu o asemanare...si Marea si Raul curg, iar o deosebire ar fii ca: Marea este mai mare decat Raul..../ -Ai dreptate! Ma bucur ca ne-am intalnit ta vorbim!/ -Pe curand D-le Rau!/ -La revedere, Mare, draga! SPER CA TE-AM AJUTAT!
mesi
Npk!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T09:23:15+02:00
Raul si Marea

-Buna,rau!
-Buna mare!
-Mare,eu sunt mai mic ca tine!
-Si eu mai mare decat tine!
-Bine,pa!
-Pa!
2 3 2
2014-03-22T09:30:50+02:00


marea este o intindere de apa care este formata din varsarea fluviilor.

asemanare dintre un rau si o mare este faptul ca raul este un afluent al unui fluviu care se varsa in mare.

deosebirea dintre acestia este faptul ca marea este ami mare decat raul.

2 4 2