Răspunsuri

2014-03-22T08:48:08+02:00
O camera ocupa un spatiu in casa.Ea, contine anumite lucruri ca de exemplu:televizor, canapea, pat etc.O camera trebuie sa aibe lucruri de pret ca de exemplu:bijuterii...
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T09:02:57+02:00

casa mea se afla in centrul orasului si este mare cat un palat.

de asemenea camera mea este decorata cu diverse culori ,iar atunci când eu ma simt singur si camera mea este trista.

multa vreme din timp mi-o petrec in camera mea de la etajul doi deoarece acolo ma simt cel mai bine.

2 5 2