Răspunsuri

2014-03-21T21:17:59+02:00
Animalele nu in schimb pasarile cerului ex pasarile rapitoare barzele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-21T21:19:59+02:00
Acvila de camp
acvila pitica
barza alba
buhaiul de balta 
califarul alb/rosu
chira de mare
ciocarlanul de Baragan
ciocarlia de padure
ciovlica negricioasa
cocorul mare
cormoranul mare/mic
egreta mare/mica
pescarusul mic
privighetoarea
pupaza
randunica comuna
rata rosie
turturica
vulturul pescar
1 5 1