Răspunsuri

2014-03-21T20:58:04+02:00
652cm=6,25 m            123 dm =12,3 m         6,25+12,3=18,55m.        48,27-18,55=19.72 metri :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-21T21:04:06+02:00
Mai raman 29,45 de m de sarma.

Rezolvare:
Mai intai transformam dm si cm in m, astfel in cat:
652 cm = 6.52 m
123 dm = 12.3 m

Acum putem sa facem scaderile:
48.27 - 6.52 - 12.3 = 29.45 m

Sper sa te ajute :D

3 3 3