Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-21T18:44:18+02:00
A+b+c=100
a+b=100
b+c=70
100+c=100
c=100-100
c=0
b+0=70
b=70-0
b=70
a+70=100
a=30
Verificare : 30+70+0=100
2014-03-21T19:00:19+02:00
A+B+C=100            A+B=100
B+C=70                100+C=100
C=100-100
C=    0              B+0=70
                        B=70-0
                        B=70
A+70=100
A=30
PROBA: 30+70+0=100
ASA ESTE.
MULT SUCCES!