Am o problema la matematica de clasa 4
UN PATRATSI UN DREPTUNGI AU PERIMETRELE EGALE. DREPTUNGHIUL ARE LUNGIMEA DE 15m , IAR LATIMEA DE 6m MAI MICA.
CE LUNGIME ARE LATURA PATRATULUI ?

2
de 6 mai mica cau cu 6 mai mica?
cu 6 mai mica !
de sase ori mai mica nu se putea la o problema de clasa 4

Răspunsuri

2014-03-21T15:15:25+02:00
15m-6m=9m(latimea) 
15mx2+9mx2=30m+18m=48m
48m:4=12m(latura patratului)
multumesc mult as vrea sa-ti dau marcheaza ca cel mai bun dar nu stiu de unde :(
si eu am avut aceeasi problema dar dupa cateva minute mi-a aparut
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-21T15:27:43+02:00
Perimetru dreptunghi=L+L+l+l=2(L+l)
Perimetru patrat=l+l+l+l=4l

L=15
l=15-6=9

Perim Dreptunghi=2(15+9)
=2x24
=48

48=4l
l=48:4
l=12 => latura patratului=12
1 5 1