Răspunsuri

2014-03-21T15:09:24+02:00
Adverb : Fluturele hoinar, în toată perfecțiunea sa, zboară UȘOR peste flori. Adjectiv : Fluturele hoinar UȘOR ca o pană, își desface aripile deasupra florilor. Adjectiv : Fluturele hoinar și ZGLOBIU , se înalță în văzduh. Adverb : Fluturele hoinar zboară ZGLOBIU înaintea mea.
6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-21T15:10:55+02:00
Zglobiu:
Adjectiv: Fluturele zglobiu zbura din floare în floare.
Adverb: Fluturele colorat zbură zglobiu până într-un copac.
Uşor:
Adjectiv: Fluturele hoinar era prin într-un dans uşor cu ceilalţi fluturi.
Adverb: Fruturele hoinar zbura uşor cu prietenii lui.
Un adjectiv stă lângă un substantiv iar ca adjectivul să fie adverb trebuie s stea lângă un verb.
Sper că te-am ajutat! :)

10 4 10