ai inteles ceea ce am facut la a doua problema?
Da
multumim
cu placere
Reprezentări pe segmente de dereapta apoi scrieti -le in ordine crescătoare :2/7,0/7,6/7

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-21T11:22:28+02:00
Se scrie 30/60.
vine supra 60 pentru ca un minut are 60 se secunde.
Daca ai invatat si simplificarile se poate merge mai departe,
Adica impartim fractia la 30,si ne va da 1/2.
Adica 30 de secunde inseamna jumatate de minut. 

/ inseamna supra.

Desenati un segment ab=15 cm.apoi desenate segmente de dreapta care sa reprezinte:1/2 1/3,2/5,3/15 din segmentul ab

     A  |______________________________|B = 15 cm   1/2 inseamna jumate
     A  |_______________|B
1/3 Adica imparti segmentul in 3.Fiecare segment va avea valoare 15/3=5
A  |_____5_____|_______5___|____5______|B
    |_____5_____|
2/5
A|___|___|___|___|___|B
  |___|___|

3/15

A |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| B   - Ai 15 segmente egale
   |__|__|__|


2 4 2
2014-03-21T12:02:37+02:00