vertebrate si nevertebrate,cred...
da astea sunt, stiam si eu dar am vrut sa vad daca mai stiu si altii, pt ca la noi la scoala a fost pusa intrebarea si am fost singurul care a stiut :P
:)))Aha.
Dap..

Răspunsuri

2014-03-21T10:18:47+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-21T11:28:15+02:00
Nevertebrate : - protozoare
                         - spongieri
                         - celenterate
                         - viermi
                         - moluste
                         - artropode
                         - echinoderme
Vertebrete : - pesti
                     - tetrapode : - amfibieni
                                           - reptile
                                           - pasari
                                           - mamifere

Sper ca te-am ajutat !
2 5 2