Răspunsuri

2014-03-21T07:22:02+02:00
3a+3b=168  a+b=168/3    a+b=56              a-7=b+7                                                      a-7=X    =>a=X+7                                                                                                      b+7=X       b=X-7                                                                                                       X+7+X-7=56    => 2X=56    X=56 /2      X=26  cand cele 2 nr.sunt egale                          a=7+X    => a=7+26      a=33 primul nr.                                                                        b=X-7     =>b=26-7         b=19 al 2-lea nr                                                                                                
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-21T07:36:34+02:00
168:6=28  a=b
28+7=35 a     28-7=21 b
35x3+35x21=168

1 5 1