Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-21T13:37:47+02:00
Stimate domn,/sau alta forma de adresare

chiar daca nu stiu prea multe despre dumneavoastra doresc sa va multumesc pentru aceasta inventie.Stiu ca vorbesc in numele tuturor celor care iubesc si folosesc computerul.Este o inventie utila nu numai la nivel cultural si educational,ci si in plan social.Datorita acestuia(coputerul) am reusit sa imi fac mai multi prieteni chiar si o iubita.La inceput am cunoscut-o pe Messenger si ne-am placut de la prima intalnire.Suntem nedespartiti.Va datorez totul,si chiar daca nu va cunosc personal,va sunt profund recunoscator fiindca datorita ingenuozitatii dvs noi putem experimenta lucruri noi,moderne.Sunteti un om deosebit.
<<< <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Cu stima,
Daniel.
 
13 3 13
2014-03-21T18:40:31+02:00
                                       Draga domnule,
Desi nu va stiu numele stiu ca imi vei vedea scrisoarea.
Iti multumesc tie pentru inventia aceasta numita calculator.
De aici noi putem sa ne documentam sau ne putem distra pe acest asa-zis calculator.
Imi pare bine ca avem o asa inventie facuta de dumneavoastra.
Iti multumim inca o data pentru acesta.
Fara el noi acum am fi plictisiti.
10 4 10