Răspunsuri

2014-03-20T21:18:45+02:00
în caz de succesiune a legilor civile, se pot ivi o serie de probleme privind aplicarea în timp, iar acestea trebuie rezolvate ţinându-se cont de două principii, care se presupun şi se completează reciproc şi anume:
- principiul neretroactivităţii legii civile noi;
- principiul aplicării imediate a legii civile noi, acesta din urmă cunoscând însă excepţia ultraactivităţii (supravieţuirii) legii vechi.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T23:08:45+02:00
Oamenii care fac legile trebuie sa fie capabili sa anticipeze evenimente viitoare; asta se poate face cu ceva erori in urma analizarii evenimentelor prezente.
De exemplu, daca se observa o scadere a nasterilor, vor trebui sa dea legi care sa incurajeze si sa sustina financiar familiile cu multi copii.