Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2013-12-04T20:54:04+02:00
Genul liric:
- autorul exprima in mod direct emotiile, sentimentele;
- este prezent eul liric (vorbirea la persoana I sg)
- modul de expunere predominant este descrierea
- sunt folosite figuri de stil si imagini artistice.

Genul epic:
ideile si sentimentele autorului sunt transmise indirect
- mod de expunere predominant: naratiunea
- actiune care poate fi povestita pe momentele subiectului

Genul dramatic:
- mod de expunere predominant: dialogul si monologul
- sunt prezente indicatii scenice
- este scrisa special pentru scenete, teatru...
2013-12-04T20:54:24+02:00
Pai genurile literare :
Genul epic (1.apar modurile de expunere naratiune, dialog 2.apar personajele)
Genul liric (1. autorul isi exprima sentimentele in mod direct 2.apar figurile de stil)