Răspunsuri

  • oeg
  • Ambiţios
2014-03-20T20:26:37+02:00
273,15 + 44 = 317,15. Sper ca te-am ajutat
Npk scumpa
:))
:* :* : * puppikkk
La fel:****
:* :: *: *: *: *:*: :* : :*:*: : *:*::* :*: :
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T20:42:42+02:00
0K=-273,13C
Adaugam 44 de unitati in ambele parti deoarece ca interval de temperatura 1K=1C
(0+44)K=(-273,15+44)C
44K=-229,15C
Succes!
merci :*
atentie s-ar putea ca cerinta sa fie inteleasa gresit variatia in grade celsius este egală cu variatia in grade Kelvin (probabil te vei convinge cand vei ajunge la scoala )
nu inteleg ...cianurapentrutine.....
dacpă profesorul a scris delta T atunci este variatie de tempertatură si atunci este aceeasi si in celsius dacă a scris doar T atunci este corect ceeaceti-a rezolvat Bcz