Un elev si-a propus sa citeasca in timpul vacantei o carte de 288 de pagini. In prima zi el a citit 5/9 din numarul paginilor lui.
Cate pagini i-au mai ramas de citit?
Rezolvare


O vreau cu intrebari!!!
MULTUMESC!!!

2

Răspunsuri

2014-03-20T19:47:50+02:00
1.Cate pagini a citit in prima zi?
288·5/9=1440/9=160 pagini
2.cate pagini iau mai ramas de citit?
288-160=128 pagini
18 4 18
e mai smechera
eu scriam in timpul cat ai postat tu si nu aveam cum sa vad ce ai scris daca asta insinuezi
gata gata
nu conte ca ati primit punctele
stati ca mai pun o problema
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-20T19:50:20+02:00
1. Cate pagini a citit in prima zi ?
        5/9 din 288 este 288:9x5=160 pagini
2. Cate pagini i-au mai ramas de citit ?
         288-160=128 pagini 
                  R: 128
33 4 33