Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T19:45:23+02:00
Epitet= figura de stil prin care se atribuie o insusire deosebita unui obiect
Da-mi exemple
Luna argintie,ochi de smarald,par de aur,codrii de arama,rau cristalin,soare auriu,padure de argint,cer limpede,inima indurerata ...
Multumesc
Cu placere
epitetul este figura de stil care consta in atribuirea unor insusiri deosebite anumitor obiecte sau finte
  • Utilizator Brainly
2014-03-20T19:45:41+02:00
Este o insusire neobisnuita a unui obiect (actiune)