Intr-o vaza sunt multe flori. Dintr-o parte a venit un iepuras. Dintr-un parc au venit multi copii. Intr-un vazduh se aud o multime de sunete.
Intr-o zi am fost la munte.Dintr-o data ionut a strigat tare.In-tun parc copii se joaca
undei propozitiia cu printr-o

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T19:30:04+02:00
Intr-o scorbura este o veverita jucausa.

Dintr-o saritura iepurele a sarit in tufis

Intr-un borcan cu miere sunt 500 gr.

Dintr-un tufis a iesit o vulpe.
31 3 31
Am citit într-o revistă un articol despre cele mai frumoase locuri pe care le poți vizita în Ramânia.
Într-o zi voi merge să vizitez muzeul Luvru din Franța.
Am să vin să te vizitez într-una dintre aceste zile.
Nu îmi place când vin în vizită, pentru că vorbesc întruna.
2014-03-20T19:31:37+02:00
Intr-o zi am mers impreuna cu tatal meu la munte ca sa admiram peisajul magnific de acolo.
Intr-o clipa tigrul a fost langa om si l-a devorat.
Intr-o zi o sa am si eu o slujba.

Dintr-o data am ovservat un cameleon.
Dintr-o carte eu am aflat faptul ca "Lion" in engleza inseamna leu.
Dintr-o data nu a mai putut rezistata si a recunoscut totul.
18 4 18
Intr-o zi am plecat cu tata la munte
Dintr-o data eram foarte suparata pe mine
Intr -o padure era foarte multi serpi
Dintr-o tufis a iesit un arici