Răspunsuri

2014-03-20T19:17:44+02:00
O bijuterie e scumpa.Ea deobicei e facuta din aur, argint sau diamant.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T19:21:11+02:00
Descrierea unei bijuterii...de exemplu,inelul de logodna:
Un inel de logodnă este un inel pe care îl poartă o persoană care este logodită și urmează să se căsătorească.Inelele de logodnă, ca orice alt tip de bijuterii, sunt de multe feluri. Aurul și platina sunt sunt materialele preferate pentru inelele de logodnă dar alte tipuri de metale obișnuite cum ar fi titanul, argintul sau inoxul sunt de asemenea folosite pentru inelele de logodnă. Asta îi permite viitoarei mirese să iși creeze propriul inel în funcție de stilul ei. În America, unde inelele au fost purtate tradițional doar de femei, diamantele au fost foarte folosite în fabricarea lor din mijlocul secolului 20. Inelele simple de logodnă care se purtau doar de femei aveau doar un singur diamant. O variantă mai modernă a inelelor cu diamant a fost produsă de firma americană Tiffany & Co care a apărut pe piață în 1886 iar primul inel modern cu o singură piatră prețioasă avea șase gheare care țineau diamantul.
multumesc dar tu povestisi .eu vreau descriere(din ce e facut,cum arata,de ce e folosit,etc.) dar totusi este binisor.