Obrazul stang al fetitei are o alunita langa nasul carn. Ea-i sta ca un strop alb unei flori violete si pare un ochi mic, un al treilea ochi, deschis pentru informarea regiunii fragede dintre cercelul urechii si coltul gurii [...] . Cand surade gura, surade si alunita, si cand ochii se fac sireti, se sireteste si alunita care animeaza cateodata toata fizionomia. Si e cat un punct de penita cu tus.

1: Ce detaliu fizic al fetitei atrage atentia celui care face descrierea ?
2: Ce importanta are acest detaliu pentru fizionomia fetitei ?

2

Răspunsuri

2014-03-20T19:15:50+02:00
1. Detaliul fizic al fetei care atrage atentia este alunita ca un strop alb al unei flori violete.
2 .Alunita animeaza cateodata fizionomia fetei.
9 3 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T19:16:45+02:00
1.Alunita de pe obrazul stang atrage atentia celui care face descrierea.
2.Pare ca si alunita traieste emotiile fetei si animeaza fizionomia ei.
10 4 10
Imi poti zice ?
Nasul carn-epitet,sta ca un strop alb,pare un ochi mic,e cat un punct de penita-comparatii,surade si alunita,se sireteste si alunita+personificari
Nuu si ex zimi doar figurile de stil
Cu placere :)
Apar epitete,personificari si comparatii. E bine asa ?