Cn imi poate si mie sa imi traduca niste propozitii din engleza in Romana :
1.Sally and cleary didn't used to se much good friends
2.I am not used to hearing bad pipes
3.We were used to eating to much junk food.
4.Are you used to drinking tea in the more.
5.You aren't used to young au Cang
6.Jane was used to tidying her room every friday
7.Were used to working in the garden.
VA ROG AM NEVOIE DE ELE MAINE VA SUNT RECUNOSCATOR PT CEL CARE LE TRADUCE

2

Răspunsuri

2014-03-20T19:22:35+02:00
Sally si mult nu obisnuiau sa vada mult prieteni buni. Nu sunt obisnuit/a sa auzind țevi rele.Eram folosite sa mancand prea multa mancare nesanatoasa.4)Esti folosit/ă sa bei ceai in mai mult. 5)Nu esti folosit sa prea tanar decat Chang. 6)Jane a fost folosita sa curete camera ei fiecare vineri. 7). Eram folositi sa lucrand in gradina.
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T20:01:48+02:00
1.Sally și Cleary nu a folosit pentru sine prieteni mult mai bune
2.I nu sunt utilizate pentru a auzului conducte rele
3.We au fost folosite pentru a manca prea mult junk food.
4.Are ați folosit pentru a bea ceai la mai mult.
5.You nu sunt utilizate pentru tineri Cang au
6.Jane a fost folosit pentru a curățat camera ei in fiecare vineri
7.Were folosit pentru a lucra în grădină.


2 5 2