Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-20T17:53:34+02:00
animalele trebuie sa  fie si libere ca sa poata invata mai multe despre alte lucruri nu numai despre teritoriul in care traieste.
2 3 2
2014-03-20T19:26:23+02:00
Animalele au si ele dreptul la libertate .nu ar trebui tinute inchise fara a avea macar ceva din natura,deoarece ele sunt si ele fiintesi au drepturii.