Răspunsuri

2014-03-20T17:05:01+02:00
Titlul este format dintr-un cuvant , este un substantiv , titlul apare in text si titlul esprima frumoasa iarna......E bine pt ca l-am verificat la scl...titlul este Iarna de Vasile Alecsandri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T17:06:08+02:00
Titlul Înfigurarea a poeziei scrise de Lucian Blaga este ales în mod simbolic,fiind o metaforă ce ilustrează sentimentele eului liric în prezența iubirii .Această senzație de încordare,de emoție puternică,de tremur lăuntric este amplificată de imaginea sugestivă a nopții și a lunii .(Mâini tomnatice întinde noaptea mea spre tine).Astfel,livada este personificată,imaginea iubitei apare metaforic prin gura ta e strugure-nghețat.Comunicarea prin cuvânt este substituită prin atitudini specifice dragostei,nuanțate de un dor profund:simt o pâlpâire de pleoape.
Da .
Sincer n-ai cum să facu comentariu unui titlu în 25 de rânuri ,indiferent de ce nivel îi .
bine multumesc
faci*
N-ai de ce .