Răspunsuri

2014-03-20T15:47:38+02:00
Cele cu,culoare albastra sunt mai curate decat cele verzui
doar atat?
Da,ce credeai ca e?Un roman?
nu cred ca asta este raspunsul corect?marea egee este verzuie si e foarte curata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T15:54:07+02:00
Culoarea difera in functie de clima zonei. Cea verziue poate fi populata de alge iar cea albastra poate fi mai adanca si mai curata :)