Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-20T15:36:48+02:00
La 6 predecesorul e 5 si succesorul 7 
la 8 predecesorul e 7 si succesorul 9
la 13 predecesorul e 12 si succesorul 14
la 45 predecesorul e 44 si succesorul 46
3 4 3
2014-03-20T15:37:18+02:00
   5;6;7;8;9;12;13;14;44;45;45                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
2 5 2