Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T15:31:38+02:00
Da aparentele sunt foarte inselatoare de cele mai multe ori.Trebuie doar sa ai acel"al saselea simt"ca sa"vezi"asta. Poti vedea oameni care sa para duri sau indiferenti, insa in interiorul lor nu sunt nu sunt nici pe departa asa, ci total invers, foarte sufletisti.Si invers, sunt persoane care par, la prima vedere a fi cei mai buni si sufletisti oameni, insa trebuie sa-i cunosti asa cum numai tu ii poti cun ca sa-ti dai seama cu adevarat ce se ascunde de fapt in inima lor.Am intalnit ambele cazuri, asadar trebuie doar sa cunosti cu adevarat asa cum numai tu poti persoana respectiva(si ma refer mai mult la cei cunoscuti)pentru a distinge aparentele!
Ştii de când aştept un răspuns ? Mă gândeam să pun întrebarea la toate categoriile :)) Mulţumesc !
cu placere, daca consideri tu poti sa imi dai cel mai bun raspuns,mersy
Desigur , dar n-a mai răspuns nimeni şi nu pot să votez .
okay,mersi
2014-03-20T15:36:01+02:00
Mai jos ai un plan,si tu trebuie sa parcurgi aceste etape pentru a-ti realiza singur o astfel de compunere. ;)
Exprimarea unei opinii presupune construirea unui discurs argumentativ ,deoarece orice opinie trebuie sustinuta si motivata.
Argumentele sunt introduse prin  diferite structuri(conectori):
*de ierarhizare:in primul rand..,in al doilea rand..,in al treilea rand...;
*de cauzalitate:pentru ca,deoarece etc.;
*de exemplificare:de exemplu;
*de comparatie:in comparatie cu,la fel ca..;
*conclusivi:asadar,in concluzie etc.
Mulţumesc , dar nu era pentru mine era pentru o colegă dintr-o clasă mai mică . Eu fiind ocupată cu temele mele , m-am gândit să apelez la acest site .Mulţumesc oricum pentru răspuns !!