Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T15:25:14+03:00
Adverb de timp
vara merg la munte
vara=adverb de timp,fs de complement de timp
adverb de loc
merg acolo
acolo=adverb de loc,complement de loc
adverb de  mod
scriu repede
repede=adverb de mod,complement de mod
adverb relativ
unde mergi?
unde=adverb relativ
ma duc oriunde cu tine
oriunde=adverbe nehotarate
mai sunt si locutiuni sa mi spui daca vrei sa ti scriu despre ele
daca te am ajutat,imi pui cel mai bun raspuns?

44 4 44
2014-06-26T20:37:32+03:00


toamna se numara bobocii.

toamna=adverb de timp,functia de complement circumstantial de timp


vin cu tine oriunde.

oriunde=adverb nehotarat,complement circumstantiaal de loc


nu ai gresit oricum.

oricum=adverb nehotarat,complement circumstantial de mod


bantul bate usor la fereastra.

usor=adverb de mod,complement circumstantial de mod


ne întâlnim aici.

aici=adverb de loc,complement circumstantial de loc

18 3 18