Bunica a plantat in sera 145 lalele ,cu 19 mai putine narcise ,iar ghiocei cu 24 mai multi decat lalaele si narcise la un loc . Cate flori a plantat bunica in total ?

2
(ai lalele )145,apoi scaz i 19 SI TI DA 126 CARE SUNT( NARCISE),IAR GHIOCEI AI NR DE(,LALELE SI NARCISE LA UN LOC) CARE SUNT(271 plus 27 si afli nr de (ghiocei)si ti da 295 .APOI ADUNI LALELE 145 PLUS 126 NARCISELE PLUS GHIOCEII.295.TOTAL(566 FLORI ARE BUNICA)
ms
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T10:59:28+02:00
L=145
n=l-19
g=n+l+24
n=145-19=126
g=126+24+145=150+145=295
g+n+l=295+126+145=566
misepare ,ca nu ai inteles problema .
l-lalele; n-narcise;g-ghiocei
si la urma totalul de flori unde iti este trebue adunate
Comentariul a fost şters
2014-03-20T11:00:08+02:00
145-19=126(narcise)
24+(145+126)=295(ghiocei)
Bunica a plantat:145+126+295=566 de flori
multumesc asa am facuto si eu dar vroiam, sa ma asigur ca nu am gresit