Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T08:59:35+02:00
Nume proprii sunt nume de orase,tari,locuri,numele proprii cu majuscule.
Numele proprii sunt supuse legilor de dezvoltare a limbii.Numele propriu i se recunoaste valoarea de monument de limba care conserva si atesta fapte linvistice petrecute in diferite perioade ale dezvoltarii unei limbi.
 
Nu prea stiu,si eu am compunerea asta de facut,am scris acelas lucru:))
2014-03-20T09:06:36+02:00


numele proprii care se scriu cu litera mare sunt cele de ape,de munti,de campii,ocean,chiar si ale noastre.

se scrie cu litera mare celelalte cuvinte atunci când sriem titlu sau începem o propozitie.