Răspunsuri

2014-03-20T00:12:05+02:00
Traian numit consul roman
a murit Pliniu cel Tanar- autor si avocat roman
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T00:26:29+02:00
In anul 112 inca mai traia imparatul Traian; totusi nu sunt sigur la ce se refera acel an in ceea ce priveste zona geografica sau pe ce continent este vorba.
Posibil ca data corecta sa fie 117 (uneori 2 se poate confunda cu 7 si viceversa); asadar daca se refera la anul 117 atunci cu siguranta a reprezentat ceva la acea vreme.
In acel an (117) imparatul Traian moare, succesorul lui la tron, imparatul Hadrian returneaza Mesopotamia (care fusese cucerita de catre Traian) regatului partilor (in zona Orientului Mijlociu). 
In timpul lui Traian, imeriul roman a atins maxima expansiune teritoriala.
2 3 2