Răspunsuri

2014-03-19T22:41:37+02:00
(x/2+231)x3=1443
rezolvi ecuatia obtii x=500
poti sa scrii mai clar te rog ca nu inteleg nimik defapt nu inteleg ce este la intceputul parantezei
e impartit
aaa x impartit la doi...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T22:44:48+02:00
A:2=b+231=c*3=1443
c*3=1443=>c=1443/3=481
b+231=481=>b=481-231=250
a:2=250=>a=250*2=500 => numarul este 500
D:2=(C+231)x3=1443, D-deimpartitul, C -catul
ms
(c+231)=1443:3, c+231=381, C=381-231=150
ms
D:2=150, D=150x2=300, 300:2=150, deci nr.cautat este 300, succes