Scara unui bloc are 120 de trecpte.bunicul urca o treapta in timp ce nepotul urca trei trepte .stiind ca bunicul si nepotul pleaca simultan si nu se odihnesc pe drum,cand nepotul ajunge pe ultima treapta ,numarul de trepte urcate de cei doi ,impreuna estee..... ?

2

Răspunsuri

2014-03-19T22:02:00+02:00
Deci cand Nepotul este la treapta nr 119 , Bunicul este la treapta 39 , deci pana acum au urcat amandoi 158trepte , daca nu m-am incurcat la calcule asa este . Succes ! 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-20T06:55:22+02:00
(120:3)x1=40de trepte urca bunicul in timp ce nepotul urca 120deci:
120+40=160 nr de trepte urcate de cei doi

1 5 1